Kheiri, Saeed, Solaimani, Hassan, Rostami Abu Saeedi, Ali Asghar, Jafarigohar, Manoochehr. (1401). Blended Learning Strategies and EFL Learners’ Self-Regulation in Academic Writing. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(2), 85-98. doi: 10.30495/ttlt.2022.690708
Saeed Kheiri; Hassan Solaimani; Ali Asghar Rostami Abu Saeedi; Manoochehr Jafarigohar. "Blended Learning Strategies and EFL Learners’ Self-Regulation in Academic Writing". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 2, 1401, 85-98. doi: 10.30495/ttlt.2022.690708
Kheiri, Saeed, Solaimani, Hassan, Rostami Abu Saeedi, Ali Asghar, Jafarigohar, Manoochehr. (1401). 'Blended Learning Strategies and EFL Learners’ Self-Regulation in Academic Writing', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(2), pp. 85-98. doi: 10.30495/ttlt.2022.690708
Kheiri, Saeed, Solaimani, Hassan, Rostami Abu Saeedi, Ali Asghar, Jafarigohar, Manoochehr. Blended Learning Strategies and EFL Learners’ Self-Regulation in Academic Writing. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 12(2): 85-98. doi: 10.30495/ttlt.2022.690708


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب