Ahmadpour, Sahar, Asadollahfam, Hassan, Kuhi, Davud. (1401). Comparing Contemplative and Transformative Instruction in EFL Learners' Oral Performance: A Mixed-Methods Study. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(2), 115-128. doi: 10.30495/ttlt.2022.690737
Sahar Ahmadpour; Hassan Asadollahfam; Davud Kuhi. "Comparing Contemplative and Transformative Instruction in EFL Learners' Oral Performance: A Mixed-Methods Study". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 2, 1401, 115-128. doi: 10.30495/ttlt.2022.690737
Ahmadpour, Sahar, Asadollahfam, Hassan, Kuhi, Davud. (1401). 'Comparing Contemplative and Transformative Instruction in EFL Learners' Oral Performance: A Mixed-Methods Study', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(2), pp. 115-128. doi: 10.30495/ttlt.2022.690737
Ahmadpour, Sahar, Asadollahfam, Hassan, Kuhi, Davud. Comparing Contemplative and Transformative Instruction in EFL Learners' Oral Performance: A Mixed-Methods Study. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 12(2): 115-128. doi: 10.30495/ttlt.2022.690737


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب