خانزاده, مصطفی, آقامحمدی, سمیه. (1400). اثر استفاده از رسانه‌ها بر گرایش به مصرف لوازم آرایشی در زنان: یک مدل ساختاری با توجه به میانجیگری متغیرهای روانشناختی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(62), 83-96.
مصطفی خانزاده; سمیه آقامحمدی. "اثر استفاده از رسانه‌ها بر گرایش به مصرف لوازم آرایشی در زنان: یک مدل ساختاری با توجه به میانجیگری متغیرهای روانشناختی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 62, 1400, 83-96.
خانزاده, مصطفی, آقامحمدی, سمیه. (1400). 'اثر استفاده از رسانه‌ها بر گرایش به مصرف لوازم آرایشی در زنان: یک مدل ساختاری با توجه به میانجیگری متغیرهای روانشناختی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(62), pp. 83-96.
خانزاده, مصطفی, آقامحمدی, سمیه. اثر استفاده از رسانه‌ها بر گرایش به مصرف لوازم آرایشی در زنان: یک مدل ساختاری با توجه به میانجیگری متغیرهای روانشناختی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 9(62): 83-96.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب