میر, علی, نمامیان, فرشید, معروفی, فخرالدین, مرادی, علیرضا. (1400). طراحی و ارزیابی مدل مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکتی در حوزه بازاریابی بانک‌های ملی و ملت با رویکرد فراترکیب. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(23), -.
علی میر; فرشید نمامیان; فخرالدین معروفی; علیرضا مرادی. "طراحی و ارزیابی مدل مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکتی در حوزه بازاریابی بانک‌های ملی و ملت با رویکرد فراترکیب". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 23, 1400, -.
میر, علی, نمامیان, فرشید, معروفی, فخرالدین, مرادی, علیرضا. (1400). 'طراحی و ارزیابی مدل مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکتی در حوزه بازاریابی بانک‌های ملی و ملت با رویکرد فراترکیب', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(23), pp. -.
میر, علی, نمامیان, فرشید, معروفی, فخرالدین, مرادی, علیرضا. طراحی و ارزیابی مدل مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکتی در حوزه بازاریابی بانک‌های ملی و ملت با رویکرد فراترکیب. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 12(23): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب