جعفری هفتخوانی, نادر, رحیمی, عباس. (1401). شناسایی مؤلفه‌های مؤثر بر نارضایتی مشتریان به‌منظور طراحی راهبردهای رقابتی ( موردمطالعه: سکوهای ویدئو درخواستی (VOD) در ایران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 28(84), 155-178.
نادر جعفری هفتخوانی; عباس رحیمی. "شناسایی مؤلفه‌های مؤثر بر نارضایتی مشتریان به‌منظور طراحی راهبردهای رقابتی ( موردمطالعه: سکوهای ویدئو درخواستی (VOD) در ایران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 28, 84, 1401, 155-178.
جعفری هفتخوانی, نادر, رحیمی, عباس. (1401). 'شناسایی مؤلفه‌های مؤثر بر نارضایتی مشتریان به‌منظور طراحی راهبردهای رقابتی ( موردمطالعه: سکوهای ویدئو درخواستی (VOD) در ایران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 28(84), pp. 155-178.
جعفری هفتخوانی, نادر, رحیمی, عباس. شناسایی مؤلفه‌های مؤثر بر نارضایتی مشتریان به‌منظور طراحی راهبردهای رقابتی ( موردمطالعه: سکوهای ویدئو درخواستی (VOD) در ایران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 28(84): 155-178.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب