Malek shirabadi, Farzad, Karimi zand, Mehdi, Kabaran Zad Ghadim, Mohammad Reza. (1400). Designing and Validating a New Integrated Digital Marketing Model. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(1), 127-144. doi: 10.30495/jsm.2022.1944114.1565
Farzad Malek shirabadi; Mehdi Karimi zand; Mohammad Reza Kabaran Zad Ghadim. "Designing and Validating a New Integrated Digital Marketing Model". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 1, 1400, 127-144. doi: 10.30495/jsm.2022.1944114.1565
Malek shirabadi, Farzad, Karimi zand, Mehdi, Kabaran Zad Ghadim, Mohammad Reza. (1400). 'Designing and Validating a New Integrated Digital Marketing Model', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(1), pp. 127-144. doi: 10.30495/jsm.2022.1944114.1565
Malek shirabadi, Farzad, Karimi zand, Mehdi, Kabaran Zad Ghadim, Mohammad Reza. Designing and Validating a New Integrated Digital Marketing Model. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 8(1): 127-144. doi: 10.30495/jsm.2022.1944114.1565


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب