میرزایی ازندریانی, آیه, آریا, کیومرث. (1400). نقش پلتفرم‌های مشارکتی توزیع مجدد آنلاین خرید کالاهای دست دوم بر وفاداری برند (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(4), 29-58. doi: 10.30495/msds.2022.1955911.1046
آیه میرزایی ازندریانی; کیومرث آریا. "نقش پلتفرم‌های مشارکتی توزیع مجدد آنلاین خرید کالاهای دست دوم بر وفاداری برند (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 4, 1400, 29-58. doi: 10.30495/msds.2022.1955911.1046
میرزایی ازندریانی, آیه, آریا, کیومرث. (1400). 'نقش پلتفرم‌های مشارکتی توزیع مجدد آنلاین خرید کالاهای دست دوم بر وفاداری برند (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(4), pp. 29-58. doi: 10.30495/msds.2022.1955911.1046
میرزایی ازندریانی, آیه, آریا, کیومرث. نقش پلتفرم‌های مشارکتی توزیع مجدد آنلاین خرید کالاهای دست دوم بر وفاداری برند (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 1(4): 29-58. doi: 10.30495/msds.2022.1955911.1046


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب