بنانی, محبوبه, امینی, ناصر, برجعلی, محمود, کیخسروانی, مولود. (1401). مقایسه اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر پذیرش و تعهد و فرزندپروری مبتنی بر روان‌ شناسی مثبت‌گرا بر تنظیم هیجان ،تاب آوری و رابطه مادر-کودک در مادران کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(58), 191-220. doi: 10.30495/jwsf.2022.1954539.1671
محبوبه بنانی; ناصر امینی; محمود برجعلی; مولود کیخسروانی. "مقایسه اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر پذیرش و تعهد و فرزندپروری مبتنی بر روان‌ شناسی مثبت‌گرا بر تنظیم هیجان ،تاب آوری و رابطه مادر-کودک در مادران کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 58, 1401, 191-220. doi: 10.30495/jwsf.2022.1954539.1671
بنانی, محبوبه, امینی, ناصر, برجعلی, محمود, کیخسروانی, مولود. (1401). 'مقایسه اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر پذیرش و تعهد و فرزندپروری مبتنی بر روان‌ شناسی مثبت‌گرا بر تنظیم هیجان ،تاب آوری و رابطه مادر-کودک در مادران کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(58), pp. 191-220. doi: 10.30495/jwsf.2022.1954539.1671
بنانی, محبوبه, امینی, ناصر, برجعلی, محمود, کیخسروانی, مولود. مقایسه اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر پذیرش و تعهد و فرزندپروری مبتنی بر روان‌ شناسی مثبت‌گرا بر تنظیم هیجان ،تاب آوری و رابطه مادر-کودک در مادران کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 15(58): 191-220. doi: 10.30495/jwsf.2022.1954539.1671


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب