Tahan Shizari, Parisa, Ghaemi, Farid, Pourdana, Natasha, Tavassoli, Kobra. (1401). Developing and Validating EFL Teacher Effectiveness Questionnaire: Investigating the Impact of Modular Instruction. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(3), 87-100. doi: 10.30495/ttlt.2022.692151
Parisa Tahan Shizari; Farid Ghaemi; Natasha Pourdana; Kobra Tavassoli. "Developing and Validating EFL Teacher Effectiveness Questionnaire: Investigating the Impact of Modular Instruction". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 3, 1401, 87-100. doi: 10.30495/ttlt.2022.692151
Tahan Shizari, Parisa, Ghaemi, Farid, Pourdana, Natasha, Tavassoli, Kobra. (1401). 'Developing and Validating EFL Teacher Effectiveness Questionnaire: Investigating the Impact of Modular Instruction', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(3), pp. 87-100. doi: 10.30495/ttlt.2022.692151
Tahan Shizari, Parisa, Ghaemi, Farid, Pourdana, Natasha, Tavassoli, Kobra. Developing and Validating EFL Teacher Effectiveness Questionnaire: Investigating the Impact of Modular Instruction. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 12(3): 87-100. doi: 10.30495/ttlt.2022.692151


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب