اله وردی, زهرا, لندران اصفهانی, سعید. (1401). بررسی نقش فعالیت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تجربه مشتری بر قصد وفاداری و قصد مشارکت مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی بانی‌مد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), 65-90. doi: 10.30495/msds.2022.1955946.1047
زهرا اله وردی; سعید لندران اصفهانی. "بررسی نقش فعالیت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تجربه مشتری بر قصد وفاداری و قصد مشارکت مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی بانی‌مد)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 1, 1401, 65-90. doi: 10.30495/msds.2022.1955946.1047
اله وردی, زهرا, لندران اصفهانی, سعید. (1401). 'بررسی نقش فعالیت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تجربه مشتری بر قصد وفاداری و قصد مشارکت مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی بانی‌مد)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), pp. 65-90. doi: 10.30495/msds.2022.1955946.1047
اله وردی, زهرا, لندران اصفهانی, سعید. بررسی نقش فعالیت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تجربه مشتری بر قصد وفاداری و قصد مشارکت مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی بانی‌مد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 2(1): 65-90. doi: 10.30495/msds.2022.1955946.1047


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب