اکبری وند, نادر, ملکیان, نازنین, سلطا نی فر, محمد. (1402). تبیین عوامل مؤثر بر مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک ملی ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(58), 113-130. doi: 10.30495/jss.2022.1953417.1437
نادر اکبری وند; نازنین ملکیان; محمد سلطا نی فر. "تبیین عوامل مؤثر بر مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک ملی ایران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 58, 1402, 113-130. doi: 10.30495/jss.2022.1953417.1437
اکبری وند, نادر, ملکیان, نازنین, سلطا نی فر, محمد. (1402). 'تبیین عوامل مؤثر بر مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک ملی ایران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(58), pp. 113-130. doi: 10.30495/jss.2022.1953417.1437
اکبری وند, نادر, ملکیان, نازنین, سلطا نی فر, محمد. تبیین عوامل مؤثر بر مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک ملی ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 16(58): 113-130. doi: 10.30495/jss.2022.1953417.1437


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب