اوبالاسی, آناهیتا, خادمی, علی, محمود علیلو, مجید, اعتمادی نیا, مهین. (1401). مقایسه اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک(PCIT)، آموزش ذهن‌آگاهی کودک محور و برنامه والدین سال‌های باورنکردنی(IY) بر نشانه‌های برونی‌سازی شده دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی شهر تبریز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(56), 151-184. doi: 10.30495/jinev.2022.1952560.2671
آناهیتا اوبالاسی; علی خادمی; مجید محمود علیلو; مهین اعتمادی نیا. "مقایسه اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک(PCIT)، آموزش ذهن‌آگاهی کودک محور و برنامه والدین سال‌های باورنکردنی(IY) بر نشانه‌های برونی‌سازی شده دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی شهر تبریز". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 56, 1401, 151-184. doi: 10.30495/jinev.2022.1952560.2671
اوبالاسی, آناهیتا, خادمی, علی, محمود علیلو, مجید, اعتمادی نیا, مهین. (1401). 'مقایسه اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک(PCIT)، آموزش ذهن‌آگاهی کودک محور و برنامه والدین سال‌های باورنکردنی(IY) بر نشانه‌های برونی‌سازی شده دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی شهر تبریز', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(56), pp. 151-184. doi: 10.30495/jinev.2022.1952560.2671
اوبالاسی, آناهیتا, خادمی, علی, محمود علیلو, مجید, اعتمادی نیا, مهین. مقایسه اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک(PCIT)، آموزش ذهن‌آگاهی کودک محور و برنامه والدین سال‌های باورنکردنی(IY) بر نشانه‌های برونی‌سازی شده دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی شهر تبریز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 14(56): 151-184. doi: 10.30495/jinev.2022.1952560.2671


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب