خواجوی, مریم, خیری, بهرام, ودادی, احمد. (1401). ارائه مدل رفتار مصرف‌کننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان کالاهای زودمصرف در تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(53), 91-112.
مریم خواجوی; بهرام خیری; احمد ودادی. "ارائه مدل رفتار مصرف‌کننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان کالاهای زودمصرف در تهران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 53, 1401, 91-112.
خواجوی, مریم, خیری, بهرام, ودادی, احمد. (1401). 'ارائه مدل رفتار مصرف‌کننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان کالاهای زودمصرف در تهران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(53), pp. 91-112.
خواجوی, مریم, خیری, بهرام, ودادی, احمد. ارائه مدل رفتار مصرف‌کننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان کالاهای زودمصرف در تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 14(53): 91-112.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب