دانشور, محمدحسین, اسلامیان شیراز, سیدهادی, علیاری گرگری, مینا. (1400). تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برندبا ملاحظه متغیرهای میانجی مادی‌گرایی و رفتار مصرف آشکار. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(4), 123-147.
محمدحسین دانشور; سیدهادی اسلامیان شیراز; مینا علیاری گرگری. "تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برندبا ملاحظه متغیرهای میانجی مادی‌گرایی و رفتار مصرف آشکار". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 4, 1400, 123-147.
دانشور, محمدحسین, اسلامیان شیراز, سیدهادی, علیاری گرگری, مینا. (1400). 'تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برندبا ملاحظه متغیرهای میانجی مادی‌گرایی و رفتار مصرف آشکار', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(4), pp. 123-147.
دانشور, محمدحسین, اسلامیان شیراز, سیدهادی, علیاری گرگری, مینا. تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برندبا ملاحظه متغیرهای میانجی مادی‌گرایی و رفتار مصرف آشکار. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 1(4): 123-147.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب