سیف اللهی, ناصر. (1401). بررسی اثر قابلیت‌های بازاریابی بر بهره‌وری سازمانی با نقش میانجی ارزش ویژه برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(3(62)پاییز), 75-98. doi: 10.30495/qjopm.2022.1937558.3209
ناصر سیف اللهی. "بررسی اثر قابلیت‌های بازاریابی بر بهره‌وری سازمانی با نقش میانجی ارزش ویژه برند". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 3(62)پاییز, 1401, 75-98. doi: 10.30495/qjopm.2022.1937558.3209
سیف اللهی, ناصر. (1401). 'بررسی اثر قابلیت‌های بازاریابی بر بهره‌وری سازمانی با نقش میانجی ارزش ویژه برند', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(3(62)پاییز), pp. 75-98. doi: 10.30495/qjopm.2022.1937558.3209
سیف اللهی, ناصر. بررسی اثر قابلیت‌های بازاریابی بر بهره‌وری سازمانی با نقش میانجی ارزش ویژه برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 16(3(62)پاییز): 75-98. doi: 10.30495/qjopm.2022.1937558.3209


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب