باوی, دنیا, زرین جوی الوار, سهیلا, راز, شاهین. (1401). بررسی تأثیر عوامل عاطفی بر واکنش مصرف‌کننده نسبت به خرید آنلاین با نقش میانجی نظریه انتخاب منطقی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(54), 124-141.
دنیا باوی; سهیلا زرین جوی الوار; شاهین راز. "بررسی تأثیر عوامل عاطفی بر واکنش مصرف‌کننده نسبت به خرید آنلاین با نقش میانجی نظریه انتخاب منطقی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 54, 1401, 124-141.
باوی, دنیا, زرین جوی الوار, سهیلا, راز, شاهین. (1401). 'بررسی تأثیر عوامل عاطفی بر واکنش مصرف‌کننده نسبت به خرید آنلاین با نقش میانجی نظریه انتخاب منطقی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(54), pp. 124-141.
باوی, دنیا, زرین جوی الوار, سهیلا, راز, شاهین. بررسی تأثیر عوامل عاطفی بر واکنش مصرف‌کننده نسبت به خرید آنلاین با نقش میانجی نظریه انتخاب منطقی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 14(54): 124-141.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب