قلیچ خان, اکرم, نعمتی زاده, سینا, نوربخش, سید کامران. (1401). طراحی مدل کارکرد رسانه با رویکرد ارزش ویژه برند در کسب‌و‌کارهای استارت‌آپ. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(54), 174-199.
اکرم قلیچ خان; سینا نعمتی زاده; سید کامران نوربخش. "طراحی مدل کارکرد رسانه با رویکرد ارزش ویژه برند در کسب‌و‌کارهای استارت‌آپ". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 54, 1401, 174-199.
قلیچ خان, اکرم, نعمتی زاده, سینا, نوربخش, سید کامران. (1401). 'طراحی مدل کارکرد رسانه با رویکرد ارزش ویژه برند در کسب‌و‌کارهای استارت‌آپ', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(54), pp. 174-199.
قلیچ خان, اکرم, نعمتی زاده, سینا, نوربخش, سید کامران. طراحی مدل کارکرد رسانه با رویکرد ارزش ویژه برند در کسب‌و‌کارهای استارت‌آپ. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 14(54): 174-199.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب