| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,555,692 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,266,257 |
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای آموزش زبان مبتنی بر هویت حرفهای (سهولت کسب و کار) | ||
| مدیریت کسب و کار | ||
| مقاله 1، دوره 14، شماره 54 - شماره پیاپی 2، تیر 1401، صفحه 1-21 اصل مقاله (881.89 K) | ||
| نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
| نویسندگان | ||
| محمد جواد زنگنه اینالو1؛ مجتبی معظمی* 2؛ اسماعیل کاوسی3؛ محسن عامری شهرابی3 | ||
| 1گروه مدیریت آموزشی، واحد تهران شمال، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران | ||
| 2گروه مدیریت آموزش عالی، واحد تهران شمال، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران | ||
| 3گروه مدیریت فرهنگی، واحد تهران شمال، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران | ||
| چکیده | ||
| چکیده هدف اصلی پژوهش شناسایی ابعاد و مؤلفههای آموزش زبان مبتنی بر هویت حرفهای است. بخش کیفی در دو گام به شناسایی ابعاد و مؤلفهها با تکنیک تحلیل مضمون و بخش کمی با تحلیل کیو (روش آمیخته) انجام گرفت. نتایج کیفی برای 20 نفر از خبرگان ارسال گردید. روش کار نمونه گیری هدفمند و گلوله برفی است. نرم افزار بخش کیفی مکس کیودا و بخش کمی SPSS است. پس از جمع آوری نتایج، کارتها توزیع و اندازه کفایت دادهها با استفاده از آزمون کرویت بارتلت و آزمون کیزر-میر- اولکین تایید و استخراج عاملها با استفاده از چرخش واریماکس صورت گرفت. نتایج تحلیل منجر به استخراج 7 بعد: "فلسفه ذهن و یادگیری"؛ "قوه/چرخه یادگیری و زمینه سازی آن"؛ "قوه تفکر و پرورش آن"؛ "نقش مغز در یادگیری"؛ "مکانیسمهای فعال سازی مغز و حافظه"؛ "تبدیل و انتقال چندگانه داده ها"؛ و "الگوها/مدارها و تصاویر عصبی" شناسایی و استخراج گردیدند. کلمات کلیدی: هویت حرفه ای، آموزش زبان انگلیسی، یادگیری، کسب و کار | ||
| کلیدواژهها | ||
| کلمات کلیدی: هویت حرفه ای؛ آموزش زبان انگلیسی؛ یادگیری؛ کسب و کار | ||
| مراجع | ||
|
| ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 123 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 175 |
||