نگهداری نیا, روح اله, پیرزاد, علی, موسوی, سید نجم الدین. (1401). شناسایی مولفه های تاثیرگذار تبلیغات آنلاین بر خرید واقعی با استفاده از روش دلفی فازی (مورد مطالعه:هلدینگ آتیه صبا ). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(54), 63-83.
روح اله نگهداری نیا; علی پیرزاد; سید نجم الدین موسوی. "شناسایی مولفه های تاثیرگذار تبلیغات آنلاین بر خرید واقعی با استفاده از روش دلفی فازی (مورد مطالعه:هلدینگ آتیه صبا )". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 54, 1401, 63-83.
نگهداری نیا, روح اله, پیرزاد, علی, موسوی, سید نجم الدین. (1401). 'شناسایی مولفه های تاثیرگذار تبلیغات آنلاین بر خرید واقعی با استفاده از روش دلفی فازی (مورد مطالعه:هلدینگ آتیه صبا )', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(54), pp. 63-83.
نگهداری نیا, روح اله, پیرزاد, علی, موسوی, سید نجم الدین. شناسایی مولفه های تاثیرگذار تبلیغات آنلاین بر خرید واقعی با استفاده از روش دلفی فازی (مورد مطالعه:هلدینگ آتیه صبا ). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 14(54): 63-83.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب