طیبی, علیرضا, کریمی زند, مهدی, حیدری, سید عباس. (1402). ارائه مدل بازاریابی درونی با رویکرد کارآفرینانه جهت توسعه اقتصاد کسب و کارهای نوپا (پارادایم آمیخته). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(58), 218-241.
علیرضا طیبی; مهدی کریمی زند; سید عباس حیدری. "ارائه مدل بازاریابی درونی با رویکرد کارآفرینانه جهت توسعه اقتصاد کسب و کارهای نوپا (پارادایم آمیخته)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 58, 1402, 218-241.
طیبی, علیرضا, کریمی زند, مهدی, حیدری, سید عباس. (1402). 'ارائه مدل بازاریابی درونی با رویکرد کارآفرینانه جهت توسعه اقتصاد کسب و کارهای نوپا (پارادایم آمیخته)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(58), pp. 218-241.
طیبی, علیرضا, کریمی زند, مهدی, حیدری, سید عباس. ارائه مدل بازاریابی درونی با رویکرد کارآفرینانه جهت توسعه اقتصاد کسب و کارهای نوپا (پارادایم آمیخته). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 15(58): 218-241.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب