رضائی, یونس, میرابی, وحیدرضا, کردلویی, حمیدرضا. (1401). طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(55), 131-146.
یونس رضائی; وحیدرضا میرابی; حمیدرضا کردلویی. "طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 55, 1401, 131-146.
رضائی, یونس, میرابی, وحیدرضا, کردلویی, حمیدرضا. (1401). 'طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(55), pp. 131-146.
رضائی, یونس, میرابی, وحیدرضا, کردلویی, حمیدرضا. طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 14(55): 131-146.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب