موسوی فرد, سیدرضا, حسنی, سیدرضا. (1401). تأثیر بازاریابی دیجیتال بر وفاداری به برند با نقش واسطه‌ای نوآوری محصول (مطالعه موردی: شرکت‌ فرآورده‌های لبنی مانیزان کرمانشاه). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(55), 75-94.
سیدرضا موسوی فرد; سیدرضا حسنی. "تأثیر بازاریابی دیجیتال بر وفاداری به برند با نقش واسطه‌ای نوآوری محصول (مطالعه موردی: شرکت‌ فرآورده‌های لبنی مانیزان کرمانشاه)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 55, 1401, 75-94.
موسوی فرد, سیدرضا, حسنی, سیدرضا. (1401). 'تأثیر بازاریابی دیجیتال بر وفاداری به برند با نقش واسطه‌ای نوآوری محصول (مطالعه موردی: شرکت‌ فرآورده‌های لبنی مانیزان کرمانشاه)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(55), pp. 75-94.
موسوی فرد, سیدرضا, حسنی, سیدرضا. تأثیر بازاریابی دیجیتال بر وفاداری به برند با نقش واسطه‌ای نوآوری محصول (مطالعه موردی: شرکت‌ فرآورده‌های لبنی مانیزان کرمانشاه). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 14(55): 75-94.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب