خان بلوکی, صدف, عیوضی حشمت, علی اصغر, ثانوی فرد, رسول, آقایوسفی, علیرضا. (1401). بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بانکی و نگرش مخاطب (مورد مطالعه : مشتریان بانک دی در شهر تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(55), 219-236.
صدف خان بلوکی; علی اصغر عیوضی حشمت; رسول ثانوی فرد; علیرضا آقایوسفی. "بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بانکی و نگرش مخاطب (مورد مطالعه : مشتریان بانک دی در شهر تهران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 55, 1401, 219-236.
خان بلوکی, صدف, عیوضی حشمت, علی اصغر, ثانوی فرد, رسول, آقایوسفی, علیرضا. (1401). 'بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بانکی و نگرش مخاطب (مورد مطالعه : مشتریان بانک دی در شهر تهران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(55), pp. 219-236.
خان بلوکی, صدف, عیوضی حشمت, علی اصغر, ثانوی فرد, رسول, آقایوسفی, علیرضا. بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بانکی و نگرش مخاطب (مورد مطالعه : مشتریان بانک دی در شهر تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 14(55): 219-236.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب