رحمتی, آناهیتا, احمدی دانیالی, آرزو. (1401). بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر خلق ارزش و تاثیر آن بر رفتار مشتری در مراکز درمانی دولتی شهر تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(55), 1-20.
آناهیتا رحمتی; آرزو احمدی دانیالی. "بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر خلق ارزش و تاثیر آن بر رفتار مشتری در مراکز درمانی دولتی شهر تهران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 55, 1401, 1-20.
رحمتی, آناهیتا, احمدی دانیالی, آرزو. (1401). 'بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر خلق ارزش و تاثیر آن بر رفتار مشتری در مراکز درمانی دولتی شهر تهران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(55), pp. 1-20.
رحمتی, آناهیتا, احمدی دانیالی, آرزو. بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر خلق ارزش و تاثیر آن بر رفتار مشتری در مراکز درمانی دولتی شهر تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 14(55): 1-20.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب