نعمتی, حمیدرضا, سید فضلی, سید هادی. (1393). مدل ساختاری از نقش ارزش ادراک شده در رابطه میان اعتماد الکترونیکی و کیفیت خدمات الکترونیکی با قصد خرید مجدد مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(10), 18-33.
حمیدرضا نعمتی; سید هادی سید فضلی. "مدل ساختاری از نقش ارزش ادراک شده در رابطه میان اعتماد الکترونیکی و کیفیت خدمات الکترونیکی با قصد خرید مجدد مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 10, 1393, 18-33.
نعمتی, حمیدرضا, سید فضلی, سید هادی. (1393). 'مدل ساختاری از نقش ارزش ادراک شده در رابطه میان اعتماد الکترونیکی و کیفیت خدمات الکترونیکی با قصد خرید مجدد مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(10), pp. 18-33.
نعمتی, حمیدرضا, سید فضلی, سید هادی. مدل ساختاری از نقش ارزش ادراک شده در رابطه میان اعتماد الکترونیکی و کیفیت خدمات الکترونیکی با قصد خرید مجدد مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 5(10): 18-33.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب