قاسمی, محمد, موسوی زاده, سید نوید. (1391). بررسی نقش روابط عمومی بر تکریم و کسب رضایت ارباب رجوع در عملکرد شرکت صبانت در ایام پاندمی کرونا. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(6), -.
محمد قاسمی; سید نوید موسوی زاده. "بررسی نقش روابط عمومی بر تکریم و کسب رضایت ارباب رجوع در عملکرد شرکت صبانت در ایام پاندمی کرونا". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 6, 1391, -.
قاسمی, محمد, موسوی زاده, سید نوید. (1391). 'بررسی نقش روابط عمومی بر تکریم و کسب رضایت ارباب رجوع در عملکرد شرکت صبانت در ایام پاندمی کرونا', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(6), pp. -.
قاسمی, محمد, موسوی زاده, سید نوید. بررسی نقش روابط عمومی بر تکریم و کسب رضایت ارباب رجوع در عملکرد شرکت صبانت در ایام پاندمی کرونا. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 3(6): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب