| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,557,088 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,266,814 |
A Structural Model of Learners’ Epistemic Beliefs, Self-Efficacy, Motivational Self-System, and Language Learning Strategies: Does Gender Make a Difference? | ||
| Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
| دوره 11، شماره 2 - شماره پیاپی 22، بهمن 2022، صفحه 51-73 اصل مقاله (2.6 M) | ||
| نوع مقاله: Original Research Paper | ||
| نویسندگان | ||
| Hamed Barjesteh* ؛ Shaghayegh Shirzad | ||
| Department of English Language and Literature, Ayatollah Amoli Branch, Islamic Azad University, Amol, Iran | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 56 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 246 |
||