تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,005 |
تعداد مقالات | 83,624 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,435,442 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,456,016 |
A Structural Model of Learners’ Epistemic Beliefs, Self-Efficacy, Motivational Self-System, and Language Learning Strategies: Does Gender Make a Difference? | ||
Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
دوره 11، شماره 2 - شماره پیاپی 22، بهمن 2022، صفحه 51-73 اصل مقاله (2.6 M) | ||
نوع مقاله: Original Research Paper | ||
نویسندگان | ||
Hamed Barjesteh* ؛ Shaghayegh Shirzad | ||
Department of English Language and Literature, Ayatollah Amoli Branch, Islamic Azad University, Amol, Iran | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 51 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 205 |