خلوتی, مجید, طالقانی, غلامرضا. (1401). بررسی تاثیر جهت گیری بازار بر ارزش ویژه برند در بخش خدمات بازاریابی سبز (مورد مطالعه: شرکت سبز گلشن). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), 1-16.
مجید خلوتی; غلامرضا طالقانی. "بررسی تاثیر جهت گیری بازار بر ارزش ویژه برند در بخش خدمات بازاریابی سبز (مورد مطالعه: شرکت سبز گلشن)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 2, 1401, 1-16.
خلوتی, مجید, طالقانی, غلامرضا. (1401). 'بررسی تاثیر جهت گیری بازار بر ارزش ویژه برند در بخش خدمات بازاریابی سبز (مورد مطالعه: شرکت سبز گلشن)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), pp. 1-16.
خلوتی, مجید, طالقانی, غلامرضا. بررسی تاثیر جهت گیری بازار بر ارزش ویژه برند در بخش خدمات بازاریابی سبز (مورد مطالعه: شرکت سبز گلشن). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 2(2): 1-16.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب