خاندوزی, راضیه. (1401). بررسی رابطه جهت گیری بازار و سرمایه فکری با موفقیت محصول سبز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), 122-137.
راضیه خاندوزی. "بررسی رابطه جهت گیری بازار و سرمایه فکری با موفقیت محصول سبز". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 2, 1401, 122-137.
خاندوزی, راضیه. (1401). 'بررسی رابطه جهت گیری بازار و سرمایه فکری با موفقیت محصول سبز', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), pp. 122-137.
خاندوزی, راضیه. بررسی رابطه جهت گیری بازار و سرمایه فکری با موفقیت محصول سبز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 2(2): 122-137.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب