حکیمی فریمانی, محمود, حمیدی, فریده, اکبری امرغان, حسین. (1401). اثربخشی بازی‌های آموزشی مبتنی بر یادگیری هیجانی- اجتماعی بر افزایش توانایی‌های هیجانی- اجتماعی در کودکان پیش‌دبستانی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(65), 65-77.
محمود حکیمی فریمانی; فریده حمیدی; حسین اکبری امرغان. "اثربخشی بازی‌های آموزشی مبتنی بر یادگیری هیجانی- اجتماعی بر افزایش توانایی‌های هیجانی- اجتماعی در کودکان پیش‌دبستانی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 65, 1401, 65-77.
حکیمی فریمانی, محمود, حمیدی, فریده, اکبری امرغان, حسین. (1401). 'اثربخشی بازی‌های آموزشی مبتنی بر یادگیری هیجانی- اجتماعی بر افزایش توانایی‌های هیجانی- اجتماعی در کودکان پیش‌دبستانی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(65), pp. 65-77.
حکیمی فریمانی, محمود, حمیدی, فریده, اکبری امرغان, حسین. اثربخشی بازی‌های آموزشی مبتنی بر یادگیری هیجانی- اجتماعی بر افزایش توانایی‌های هیجانی- اجتماعی در کودکان پیش‌دبستانی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 10(65): 65-77.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب