حجتی کوشالی, زهرا, امینی خوزانی, محسن, روستا, علیرضا. (1401). بررسی تاثیر فعالیت های رسانه های اجتماعی بر رضایت از تجارت الکترونیکی و قصد خرید در رویکردهای جدید حکمرانی اسلامی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), 38-60.
زهرا حجتی کوشالی; محسن امینی خوزانی; علیرضا روستا. "بررسی تاثیر فعالیت های رسانه های اجتماعی بر رضایت از تجارت الکترونیکی و قصد خرید در رویکردهای جدید حکمرانی اسلامی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 3, 1401, 38-60.
حجتی کوشالی, زهرا, امینی خوزانی, محسن, روستا, علیرضا. (1401). 'بررسی تاثیر فعالیت های رسانه های اجتماعی بر رضایت از تجارت الکترونیکی و قصد خرید در رویکردهای جدید حکمرانی اسلامی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), pp. 38-60.
حجتی کوشالی, زهرا, امینی خوزانی, محسن, روستا, علیرضا. بررسی تاثیر فعالیت های رسانه های اجتماعی بر رضایت از تجارت الکترونیکی و قصد خرید در رویکردهای جدید حکمرانی اسلامی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 2(3): 38-60.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب