مصلی, مهسا, میرابی, وحید رضا, اسماعیل پور, حسن. (1401). ارائه چارچوب مفهومی پیشایندهای شکل‌گیری تبلیغات ارجاعی در بستر شبکه‌های اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(2), 163-187.
مهسا مصلی; وحید رضا میرابی; حسن اسماعیل پور. "ارائه چارچوب مفهومی پیشایندهای شکل‌گیری تبلیغات ارجاعی در بستر شبکه‌های اجتماعی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 2, 1401, 163-187.
مصلی, مهسا, میرابی, وحید رضا, اسماعیل پور, حسن. (1401). 'ارائه چارچوب مفهومی پیشایندهای شکل‌گیری تبلیغات ارجاعی در بستر شبکه‌های اجتماعی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(2), pp. 163-187.
مصلی, مهسا, میرابی, وحید رضا, اسماعیل پور, حسن. ارائه چارچوب مفهومی پیشایندهای شکل‌گیری تبلیغات ارجاعی در بستر شبکه‌های اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 16(2): 163-187.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب