نمامیان, فرشید, میر, علی, معروفی, فخرالدین, مرادی, علیرضا. (1401). طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانک‌های ملی و ملت. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), 56-76.
فرشید نمامیان; علی میر; فخرالدین معروفی; علیرضا مرادی. "طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانک‌های ملی و ملت". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 1, 1401, 56-76.
نمامیان, فرشید, میر, علی, معروفی, فخرالدین, مرادی, علیرضا. (1401). 'طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانک‌های ملی و ملت', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), pp. 56-76.
نمامیان, فرشید, میر, علی, معروفی, فخرالدین, مرادی, علیرضا. طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانک‌های ملی و ملت. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 1(1): 56-76.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب