تقی زاده, محمدعلی, جمشیدی, داریوش, روستا, علیرضا. (1401). ارایه الگوی امید آفرینی در مصرف کننده به برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(49), 137-152.
محمدعلی تقی زاده; داریوش جمشیدی; علیرضا روستا. "ارایه الگوی امید آفرینی در مصرف کننده به برند". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 49, 1401, 137-152.
تقی زاده, محمدعلی, جمشیدی, داریوش, روستا, علیرضا. (1401). 'ارایه الگوی امید آفرینی در مصرف کننده به برند', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(49), pp. 137-152.
تقی زاده, محمدعلی, جمشیدی, داریوش, روستا, علیرضا. ارایه الگوی امید آفرینی در مصرف کننده به برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 14(49): 137-152.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب