نعمتی, حمیدرضا, سید فضلی, سید هادی. (1402). مدل ساختاری از نقش میانجی ارزش ادراک شده در رابطه میان اعتماد الکترونیکی و کیفیت خدمات الکترونیکی با قصد خرید مجدد مشتریان(مورد مطالعه: بانک ملت). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(36), 1-20.
حمیدرضا نعمتی; سید هادی سید فضلی. "مدل ساختاری از نقش میانجی ارزش ادراک شده در رابطه میان اعتماد الکترونیکی و کیفیت خدمات الکترونیکی با قصد خرید مجدد مشتریان(مورد مطالعه: بانک ملت)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 36, 1402, 1-20.
نعمتی, حمیدرضا, سید فضلی, سید هادی. (1402). 'مدل ساختاری از نقش میانجی ارزش ادراک شده در رابطه میان اعتماد الکترونیکی و کیفیت خدمات الکترونیکی با قصد خرید مجدد مشتریان(مورد مطالعه: بانک ملت)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(36), pp. 1-20.
نعمتی, حمیدرضا, سید فضلی, سید هادی. مدل ساختاری از نقش میانجی ارزش ادراک شده در رابطه میان اعتماد الکترونیکی و کیفیت خدمات الکترونیکی با قصد خرید مجدد مشتریان(مورد مطالعه: بانک ملت). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 14(36): 1-20.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب