قاسم تبار, سید امیر, دانشمند, بدرالسادات, حسینی, فاطمه السادات, نجارپوریان, علی. (1401). اثربخشی آموزش انضباط مثبت با رویکرد آدلر- درایکورس بر استرس والدگری مادران دانش‌آموزان با ناتوانی‌های خاص یادگیری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23(2), 180-194. doi: 10.30486/jsrp.2020.1874445.1964
سید امیر قاسم تبار; بدرالسادات دانشمند; فاطمه السادات حسینی; علی نجارپوریان. "اثربخشی آموزش انضباط مثبت با رویکرد آدلر- درایکورس بر استرس والدگری مادران دانش‌آموزان با ناتوانی‌های خاص یادگیری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23, 2, 1401, 180-194. doi: 10.30486/jsrp.2020.1874445.1964
قاسم تبار, سید امیر, دانشمند, بدرالسادات, حسینی, فاطمه السادات, نجارپوریان, علی. (1401). 'اثربخشی آموزش انضباط مثبت با رویکرد آدلر- درایکورس بر استرس والدگری مادران دانش‌آموزان با ناتوانی‌های خاص یادگیری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23(2), pp. 180-194. doi: 10.30486/jsrp.2020.1874445.1964
قاسم تبار, سید امیر, دانشمند, بدرالسادات, حسینی, فاطمه السادات, نجارپوریان, علی. اثربخشی آموزش انضباط مثبت با رویکرد آدلر- درایکورس بر استرس والدگری مادران دانش‌آموزان با ناتوانی‌های خاص یادگیری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 23(2): 180-194. doi: 10.30486/jsrp.2020.1874445.1964


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب