امینی روشن, زهرا, خوش بخت احمدی, الهام, عظیم زاده, سید مرتضی. (1401). نقش جایگاه اجتماعی ارزش ویژه برند بر تداعیات مشتری از برند مجموعه‌های فرهنگی ورزشی آبی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), -. doi: 10.30486/4s.2022.1957642.1041
زهرا امینی روشن; الهام خوش بخت احمدی; سید مرتضی عظیم زاده. "نقش جایگاه اجتماعی ارزش ویژه برند بر تداعیات مشتری از برند مجموعه‌های فرهنگی ورزشی آبی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 3, 1401, -. doi: 10.30486/4s.2022.1957642.1041
امینی روشن, زهرا, خوش بخت احمدی, الهام, عظیم زاده, سید مرتضی. (1401). 'نقش جایگاه اجتماعی ارزش ویژه برند بر تداعیات مشتری از برند مجموعه‌های فرهنگی ورزشی آبی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), pp. -. doi: 10.30486/4s.2022.1957642.1041
امینی روشن, زهرا, خوش بخت احمدی, الهام, عظیم زاده, سید مرتضی. نقش جایگاه اجتماعی ارزش ویژه برند بر تداعیات مشتری از برند مجموعه‌های فرهنگی ورزشی آبی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 2(3): -. doi: 10.30486/4s.2022.1957642.1041


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب