طوطیان, صدیقه, طیاران, شهرزاد, درویش زاده, امید. (1401). تأثیر شهرت سازمانی و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان شرکت خودروسازی ایران‌خودرو در سطح شهر تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(1), 61-73. doi: 10.30495/jmemiau.2022.563233.1075
صدیقه طوطیان; شهرزاد طیاران; امید درویش زاده. "تأثیر شهرت سازمانی و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان شرکت خودروسازی ایران‌خودرو در سطح شهر تهران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 1, 1401, 61-73. doi: 10.30495/jmemiau.2022.563233.1075
طوطیان, صدیقه, طیاران, شهرزاد, درویش زاده, امید. (1401). 'تأثیر شهرت سازمانی و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان شرکت خودروسازی ایران‌خودرو در سطح شهر تهران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(1), pp. 61-73. doi: 10.30495/jmemiau.2022.563233.1075
طوطیان, صدیقه, طیاران, شهرزاد, درویش زاده, امید. تأثیر شهرت سازمانی و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان شرکت خودروسازی ایران‌خودرو در سطح شهر تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 8(1): 61-73. doi: 10.30495/jmemiau.2022.563233.1075


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب