داودی, سید محمد رضا, نادری یگانه, سمیه. (1401). شناسایی و الویت بندی مولفه های موثر تجاری سازی دانش در ایجاد دانشگاه نسل سوم با رویکرد داده بنیاد ( مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی قم). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(2), 34-49. doi: 10.30495/jmemiau.2022.1963968.1213
سید محمد رضا داودی; سمیه نادری یگانه. "شناسایی و الویت بندی مولفه های موثر تجاری سازی دانش در ایجاد دانشگاه نسل سوم با رویکرد داده بنیاد ( مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی قم)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 2, 1401, 34-49. doi: 10.30495/jmemiau.2022.1963968.1213
داودی, سید محمد رضا, نادری یگانه, سمیه. (1401). 'شناسایی و الویت بندی مولفه های موثر تجاری سازی دانش در ایجاد دانشگاه نسل سوم با رویکرد داده بنیاد ( مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی قم)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(2), pp. 34-49. doi: 10.30495/jmemiau.2022.1963968.1213
داودی, سید محمد رضا, نادری یگانه, سمیه. شناسایی و الویت بندی مولفه های موثر تجاری سازی دانش در ایجاد دانشگاه نسل سوم با رویکرد داده بنیاد ( مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی قم). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 8(2): 34-49. doi: 10.30495/jmemiau.2022.1963968.1213


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب