- بخشی،ح. 1393.بررسی جایگاه و ابعاد گردشگری در اسناد فرادستی عمرانی و توسعهی ایران، پژوهشکدهی گردشگری جهاد دانشگاهی، همایش بینالمللی علمی راهبردی توسعهی گردشگری جمهوری اسلامی ایران، چالشها و چشماندازها، دوره 1،1393.
- محمدی یگانه،ب، اسلامی پریخانی، الف، اسلامی پریخانی، ص. 1395.نقش ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی و جذب گردشگری: مطالعهی موردی استان اردبیل، نشریهی جغرافیای فضای گردشگری، پائیز 1395، دوره 5، شماره 20، صفحهی 1-17.
- اسکندری ثانی، م، رضایی، الف. 1397.آیندهپژوهی مدیریت شهری زمینه ساز تحقق رقابتپذیری در عرصهی گردشگری (مطالعهی موردی: شهر اصفهان)، نشریهی مطالعات نواحی شهری، سال پنجم، پائیز و زمستان، 1397، شماره 2، (پیاپی 13)،DOI:JUSG.2019.1966/10.22103.
- ده ده سیلابی،پ،احمدی فرد، ن.1398.تعیین پیشرانهای کلیدی مؤثر بر توسعهی گردشگری با آیندهپژوهی (مطالعهی موردی: شهرستان استانهای استان مازندران، نشریهی جغرافیا و پایداری محیط (پژوهشنامهی جغرافیایی، بهار 1398، دوره 9، شماره 30، صفحهی 73-89. Doi;10.22126/GES .2019.1064
- نصر، ط.1398.شناسایی عوامل کلیدی مؤثر بر گردشگری در کلانشهر شیراز با رویکرد آیندهپژوهی، فصلنامه پژوهش و برنامهریزی شهری، سال10، شمارهی پیاپی 37، تابستان 1398، شاپا چاپی:5229-2228 شاپا الکتریکی: 3845-2476، Http;//Jupm.Miau.Ac.Ir.
- تقی نژاد،ک، یزدانی،س،شیخ الاسلامی، ع،ملک حسینی، ع.1399.رویکرد آینده پژوهانه به بازآفرینی خلاق بافت تاریخی شهر گرگان، فصلنامه جغرافیا (برنامهریزی منطقهای)، سال دهم شماره ۱ پیاپی ۳۹، تابستان ۱۳۹۹، Com/P2186797.
- علیاکبری، الف،پوراحمد، الف، جلال آبادی،ل.1397. شناسایی پیشرانهای مؤثر بر وضعیت آیندهی گردشگری پایدار شهر کرمان رویکرد آیندهپژوهی، فصلنامهی علمی-پژوهشی گردشگری و توسعه، سال هفتم، شمارهی اول، بهار1397، صفحهی 156-178.Doi:Tms.2020.33013.1953/10.22054
- نظم فر،ح،علی بخشی. 1398.آیندهپژوهی برنامهریزی توسعه گردشگری (نمونه موردی استان اردبیل)، نشریه تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی (آمادهی انتشارDoi:10.52547/Jgs.21 ،63،59 1001.1.22287736.1400.21.63.9.1
- خروتی، م،و امین بیدختی،ع. 1394، نقش مدیریت در صنعت گردشگری ایران، اولین همایش ملی پژوهشهای کاربردی حسابداری، مدیریت اقتصاد، دامغان، Https://Civilica.Com/Doc/450237
- بهبودی،دباستان،ف.1389.رابطهی گردشگری و سرمایهگذاری مستقیم خارجی در کشورهای در حال توسعه (رهیافت علیت در دادههای تابلویی)، نشریه اقتصاد مالی (اقتصاد مالی و توسعه)، تابستان1389، دوره 4، شماره 11، صفحه ی1-17.
- موسوی، س، بیک محمدی، ح، صرامی، ح .1400. تحلیل بر نقش گردشگران خلاق فرهنگی در جذب گردشگران (مطالعهی موردی:شهر اصفهان)، نشریهی جغرافیا و مطالعات محیطی، سال دهم، بهار1400، شماره 37.
- رسولی، ن، موسوی، م،هوشیار، ح .1399.تدین سناریوهای گردشگری خلاق در شهر ارومیه، دانش شهرسازی، 4 (4)، 101-116.Doi:10.22124/Upk.2020.15374.1371.
- خضرنژاد، پ، حدیری چیانه، ر .1395. تحلیلی بر عوامل مؤثر بر شکلگیری تصویر مقصد در گردشگری شهری مطالعهی موردی: شهر ارومیه، فصلنامهی علمی-پژوهشی مطالعات شهری، شمارهبیست و یکم.
- زالی، ن، عطریان، ف .1395. تدوین سناریوهای توسعهی گردشگری منطقهای بر اساس اصول آیندهپژوهی (مورد مطالعه: استان همدان)، دوره 8، شماره 1، بهار و تابستان 1395، صفحه107-131، Doi 22059.2016.59147
- Aitchison, C.2009.Exclusive Discourses: Leisure Studies and Disability, Leisure Studies, 28 (4), 375-386.09 Dec 2009, Https://Doi.Org/10.1080/02614360903125096.
- Aksit Asik, N .2014. Creative Tourism, The Journal of International Social Esearch; Vol: 7, Issue; 31. Www.Sosyalarastirmalar. Com.Issn:1307-9581.
- Babaee Rashan, H& Bijan Abbasi.2013.: Creative Tourism Entrepreneurship in Rasht, Advances in Environmental Biology,7 (8):2006-2012,2013 ISSN 1995-0756. Creative Tourism Entrepreneurship in Rasht, Advances in Environmental Biology.
- Bowen, D.2002. Research Through Participant Observation in Tourism: A Creative Solution to The Measurement of Consumer Satisfaction/Dissatisfaction (CS/D. Among Tourists, Journal of Travel Research, 41 (1): 4-14. DOI:10.1177/0047287502041001002.
- Buhalis, D .2006., Information Communication Technology-Revolutionizing Tourism, December2006, Doi:10.1016/B978-0-7506-6378-6.50031-7.
- Butler, R.2009.Tourism in The Future: Cycles, Waves or Wheels? Futures, Vol.41, No.6, Pp.346–352. Https://Doi.Org/10.1016/J.Futures.2008.11.002.
- Chen, Ch, Chou, S.2019., Antecedents and Consequences of Perceived Coolness for Generation Y In The Context Of Creative Tourism - A Case Study Of The Pier 2 Art Center In Taiwan, Tourism Management, Volume72, June 2019, Pages121-129,
Https://Doi.Org/10.1016/J.Tourman.2018.11.016.
- Coates, J.1985.Foresight in Federal Government Policymaking, Futures Research Auarterly Summer,29-53.
- Della Lucia, M, Trunfio, Marapina, Go, F.2019.Heritage and Urban Regeneration: Towards Creative Tourism, Tourism In The City Pp 179-191 | Cite As. In Book: Tourism in The City (Pp.179-191), DOI:10.1007/978-3-319-26877-4_12.
- Duxbury, N, Richards, G, 2019.A Research Agenda for Creative Tourism. Edward Elghar. ISBN: 978 1 78811 071 6, DOI:10.4337/9781788110723.
- Ferreira, A, Salvador, J, Serra, J, Noemi, M .2020. The Creative and Cultural Tourism Ecosystem: A Conceptual Model, Dos Algarves - A Multidisciplinary Journal, Isbn:2182-5580.
Http://Hdl.Handle.Net/10174/29074.
- Ferreira, J., Sousa, B.M., Gonçalves, F. .2019. Encouraging The Subsistence Artisan Entrepreneurship in Handicraft and Creative Contexts", Journal of Enterprising Communities: People and Places in The Global Economy, Vol. 13 No. 1/2, Pp. 64-83. Https://Doi.Org/10.1108/JEC-09-2018-0068.
- Florida, R.2002. The Rise of The Creative Class: and How It’s Transforming Work, Leisure, Community and Everday Life, New York: Basic Books, September 2003, Canadian Public Policy 29(3), DOI:10.2307/3552294.
- Grodach, Carl, Foster, Nicole, Murdoch III, James .2014., Gentrification and The Artistic Dividend: The Role of The Arts in Neighborhood Change, Journal of The American Planning association, Volume80 ,2014, Issue1, Https://Doi.Org/10.1080/01944363.2014.928584.
- Horng, J, Tsai Ch, Yang Tingchi, L; Hu Dachian. 2016.Exploring the Relationship Between Proactive Personality, Work environment And Employee Creativity Among Tourism and Hospitality Employees, International Journal Of Hospitality Management, No. 54: Pp25-48.
Https://Doi.Org/10.1016/J.Ijhm.2016.01.004.
- Ivevic Pringle, Z, Mayer, John D.2009.Mapping Dimensions of Creativity in The Life-Space, May 2009, Creativity Research Journal 21 (2-3), DOI:10.1080/10400410902855259.
- Kastenholz, E.2010. Cultural Proximity’ As A Determinant of Destination Image, Journal of vacationmarketing, Vol 16, Issue4, Https://Doi.Org/10.1177/1356766710380883.
- Kolar, T, Zabkar, V.2014. The Effect of General Consumer Attitudes Amd Personality Traits on Attitudes Toward Domestic and Multinational Products in The Balkan Region, Journal of East European Management Studies, Vol. 19, No. 1 .2014., Pp. 58-80 Doi:10.1688/Jeems-2014-01-Kolar.
- Kononiuk, A, Gilnska, W.2015., Foresight in A Small Enterprise. A Case Study, December 2015, Procedia - Social and Behavioral Sciences 213:971-976. DOI: 10.1016/J.Sbspro.2015.11.513.
- Law, R.2005. Etourism: Information Technology for Strategic Tourism Management by Dimitrios Buhalis, Journal of Hospitality & Tourism Research, Vol.20, No.1, February, Pp.134-136.International Council on Hotel, Restaurant, and Institutional Education. Doi:10.1177/1096348004270106.
- Lewis Nathaniel, M. Donald, B.2010. A New Rubric For ‘Creative City’ Potential in Canada’s Smaller Cities. Urban Studies, Vol.47, No.1, Pp. 29-54, DOI:10.1177/0042098009346867.
- Marques, L, The Making of The Literary City: Edinburgh, Barcelona and Abidos, Literary Tourism: Theories, Practice and Case Studies, 57-70,2019:
- Marujo, Noemi, Borges, Maria Do Rosario & Serra, Jaime .2020. Tourism, Culture and Creativity: The Case of The CREATOUR Project In the Alentejo/Portugal Region, Advances In Tourism, Technology And Smart Systems Pp 691-704, DOI:10.1007/978-981-15-2024-2_59, Corpus ID: 214033239.
- Moldoveanu, M, Iona-Franc, Valerio. 2016.Creative Cities- A Model of Sustainable City Planning, Economic Dynamics, and Sustainable Development- Resources,” Factors, Structures and Policies, Peter Lang Academic Research, 2, 31-36.
- Paliokaitė, A., Martinaitis, Ž., & Reimeris, R. 2015. Foresight Methods for Smart Specialization Strategy Development in Lithuania., Technological Forecasting and Social Change, 111, 123-199. Project: Development of Lithuanian Smart Specialization Strategy DOI: 10.1016/J.Techfore.2015.04.008.
- Pearce, Douglas. G., & Butler, Richard. W.1993.Tourism Research: Critiques and Challenges. London: Routledge,
Isbn:0415083192,9780415083195.
- Quinn, B.2019.A Comment On: Arts Festivals, Urban Tourism and Cultural Policy, Journal of Policy Research In Tourism, Leisure And Events, Volume 11, 2019 - Issue Sup1, Pages S8-S12 Published Online: 10 Feb 2019
- Rhodda, S. .2014. Access Tourism in New Zealand, Available At: Accesstourismnz. Org.Nz (Accessed 27 October).
- Richards, Gr, Wilson, J .2007., Tourism, Creativity and Development, G155.AIT58966 2007, 338. 4791–Dc22, ISBN 0-203-93369-9 Master E-Book ISBN.
- Rodrigues-Gutierrez, P, Santa Cruz, F Gonzalez, Pemberthy Gallo, L, Lopez Guzman, T .2020. Gastronomic Satisfaction of The Tourist: Empirical Study in The Creative City of Popayán, Colombia, Journal Of Ethnic Foods7, Article Number;8. 2020.Https://Doi.Org/10.1186/S42779-019-0044-0.
- Ross, David, Saxena, Gunjan .2019., Participative Co-Creation of Archaeological Heritage: Case Insights on Creative Tourism In Alentejo, Portugal, Annals Of Tourism Research, Volume79, November 019,1027990, Https://Doi.Org/10.1016/J.Annals.2019.102790.
- Shoshana B.D, Goldberg-Miller, .2017., Keeping Creativity Downtown: Policy Learning From San Francisco, Seattle, And Vancouver for Municipal Cultural Planning in Toronto, Pages 170-190 Published Online: 02 Feb 2018. https://doi.org/10.1080/10632921.2017.1422834
- Small, I. M., Flett, B. C., Marasas, W. F. O., Mcleod, A., Stander, M. A., And Viljoen, A. .2012. Resistance In Maize Inbred Lines to Fusarium Verticillioides And umonisin Accumulation in South Africa. Plant Dis. 96:881-888
- Small, Jennie, Darcy, Simon. And Packer, Tanya. .2012., The Embodied Tourist Experiences of People with Vision Impairment: Management Implications Beyond the Visual Gaze, Tourism Management, 33 (4), 941-50. Https://Doi.Org/10.1016/J.Tourman.2011.09.015.
- Sokolov, A., & Chulok, A.2016. Priorities For Future Innovation: Russian S&T Foresight 2151. Futures, Contents Lists Available at Science direct, Futures, Journal Homepage: Www.Wlsevier. Com /Locate/ Futures.21,12http://Dx.Doi.Org/10.106/J Futures.2015.12.005.
- Sverko Grdic, Z, Radic, Mn .2012. Foreign Direct Investment and Development of Sustainable Tourism: Case of Republic of Croatia, Conference: 21st Biennal International Congress Tourism & Hospitality Industry 2012.At: Faculty of Tourism and Hospitality Industry Opatija, Croatia
- Tan, S-Kian, Kung, Shiann, Luh, Ding-Bang .2013., A Model Of ‘Creative Experience’ In Creative Tourism, Annals of Tourism Research,Volume 41, April 2013, Pages 153-174, Https://Doi.Org/10.1016/J.Annals.2012.12.002.
- Tan, S-Kian, Bang Luh, D, Far Kung, Sh.2014., A Taxonomy of Creative Tourists in Creative Tourism, Tourism Management Volume 42, June 2014, Pages 248-259, Https://Doi.Org/10.1016/J.Tourman.2013.11.008.
- chards, G, Marques, L.2012.Exploring Creative Tourism: Introduction, Projects: Collaborative Consumption and Creative Tourism: Possible Approaches in The Cariri Region CREATOUR - Creative Tourism Destination Development in Small Cities and Rural Areas, URI, Http://Hdl.Handle.Net/10026.1/11698.
- 2008. Creative Economy Report 2008: The Challenge of Assessing The Creative Economy: Towards Informed Policymaking. United Nation, NCTAD/DITC/2008/2.ISBN 978-0-9816619-1-9.
- Vanista Lazarevic, E, Boris Koru Znjak, A, Deviatoric, Mirjana. 2016. Culture Design-Led Regeneration as A Tool Used to Regenerate Deprived areas. Belgrade, The Savamala Quarter; Reflections on An Unplanned cultural Zone, Energy and Buildings 115. Elsevier.
- Yozcu, O, Orhan I .2010. A Model Proposal on The Use of Creative Tourism Experiences in Congress Tourism and The Congress Marketing Mix, Pasos, Pasos. Revista De Turismo Y Patrimonio Cultural, Vol. 8, Núm. 3, 2010, Pp. 105-113, Doi: 10.25145/J.Pasos.2010.08.038.
|