Mousavi, Seyedeh Maryam, Amirghassemi, Ali, Saeidi, Mahnaz. (1401). Iranian EFL Teachers’ Perceptions of Burnout Sources: A Qualitative Study. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(30), 119-150. doi: 10.30495/jal.2022.696590
Seyedeh Maryam Mousavi; Ali Amirghassemi; Mahnaz Saeidi. "Iranian EFL Teachers’ Perceptions of Burnout Sources: A Qualitative Study". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 30, 1401, 119-150. doi: 10.30495/jal.2022.696590
Mousavi, Seyedeh Maryam, Amirghassemi, Ali, Saeidi, Mahnaz. (1401). 'Iranian EFL Teachers’ Perceptions of Burnout Sources: A Qualitative Study', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(30), pp. 119-150. doi: 10.30495/jal.2022.696590
Mousavi, Seyedeh Maryam, Amirghassemi, Ali, Saeidi, Mahnaz. Iranian EFL Teachers’ Perceptions of Burnout Sources: A Qualitative Study. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 15(30): 119-150. doi: 10.30495/jal.2022.696590


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب