دشت لعلی, زهرا, محمدی, آیت ا.... (1401). تأثیر بازاریابی خدمات، تبلیغات و فناوری اطلاعات بر جذب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی استراتژی کسب‌وکار (موردمطالعه: بیمه رازی در استان چهارمحال و بختیاری). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(6), 91-118.
زهرا دشت لعلی; آیت ا... محمدی. "تأثیر بازاریابی خدمات، تبلیغات و فناوری اطلاعات بر جذب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی استراتژی کسب‌وکار (موردمطالعه: بیمه رازی در استان چهارمحال و بختیاری)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 6, 1401, 91-118.
دشت لعلی, زهرا, محمدی, آیت ا.... (1401). 'تأثیر بازاریابی خدمات، تبلیغات و فناوری اطلاعات بر جذب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی استراتژی کسب‌وکار (موردمطالعه: بیمه رازی در استان چهارمحال و بختیاری)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(6), pp. 91-118.
دشت لعلی, زهرا, محمدی, آیت ا.... تأثیر بازاریابی خدمات، تبلیغات و فناوری اطلاعات بر جذب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی استراتژی کسب‌وکار (موردمطالعه: بیمه رازی در استان چهارمحال و بختیاری). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 2(6): 91-118.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب