ناصری, سیامک, آرائی, وحید, جمشیدی اوانکی, مینا. (1401). شناسایی الگوی بازاریابی حسی با رویکرد هوش هیجانی به منظور تحقق حکمرانی خوب: مورد مطالعه مشتریان بانک سپه شعب شمال تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(60), 305-324. doi: 10.30495/fed.2022.697616
سیامک ناصری; وحید آرائی; مینا جمشیدی اوانکی. "شناسایی الگوی بازاریابی حسی با رویکرد هوش هیجانی به منظور تحقق حکمرانی خوب: مورد مطالعه مشتریان بانک سپه شعب شمال تهران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 60, 1401, 305-324. doi: 10.30495/fed.2022.697616
ناصری, سیامک, آرائی, وحید, جمشیدی اوانکی, مینا. (1401). 'شناسایی الگوی بازاریابی حسی با رویکرد هوش هیجانی به منظور تحقق حکمرانی خوب: مورد مطالعه مشتریان بانک سپه شعب شمال تهران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(60), pp. 305-324. doi: 10.30495/fed.2022.697616
ناصری, سیامک, آرائی, وحید, جمشیدی اوانکی, مینا. شناسایی الگوی بازاریابی حسی با رویکرد هوش هیجانی به منظور تحقق حکمرانی خوب: مورد مطالعه مشتریان بانک سپه شعب شمال تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 16(60): 305-324. doi: 10.30495/fed.2022.697616


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب