فرهمند, علی اصغر, فلاح, میر فیض, زمردیان, غلامرضا. (1401). طراحی و روانسنجی ابزار تعیین عوامل خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(56), 81-102.
علی اصغر فرهمند; میر فیض فلاح; غلامرضا زمردیان. "طراحی و روانسنجی ابزار تعیین عوامل خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 56, 1401, 81-102.
فرهمند, علی اصغر, فلاح, میر فیض, زمردیان, غلامرضا. (1401). 'طراحی و روانسنجی ابزار تعیین عوامل خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(56), pp. 81-102.
فرهمند, علی اصغر, فلاح, میر فیض, زمردیان, غلامرضا. طراحی و روانسنجی ابزار تعیین عوامل خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 14(56): 81-102.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب