نقی زاده خوئی, نادر, معتمدی, نگار, وزیری گهر, حمیدرضا. (1401). بررسی نقش رسانه های اجتماعی در رضایت مشتری با نقش تعدیل گری تبلیغات پیشبردی مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای برند پوشاک کت و شلوار مردانه ایرانی درشهرتهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), -.
نادر نقی زاده خوئی; نگار معتمدی; حمیدرضا وزیری گهر. "بررسی نقش رسانه های اجتماعی در رضایت مشتری با نقش تعدیل گری تبلیغات پیشبردی مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای برند پوشاک کت و شلوار مردانه ایرانی درشهرتهران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 1, 1401, -.
نقی زاده خوئی, نادر, معتمدی, نگار, وزیری گهر, حمیدرضا. (1401). 'بررسی نقش رسانه های اجتماعی در رضایت مشتری با نقش تعدیل گری تبلیغات پیشبردی مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای برند پوشاک کت و شلوار مردانه ایرانی درشهرتهران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), pp. -.
نقی زاده خوئی, نادر, معتمدی, نگار, وزیری گهر, حمیدرضا. بررسی نقش رسانه های اجتماعی در رضایت مشتری با نقش تعدیل گری تبلیغات پیشبردی مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای برند پوشاک کت و شلوار مردانه ایرانی درشهرتهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 1(1): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب