حاجی علی اکبری, فیروزه. (1401). تأثیر مؤلفه‌های کیفیت خدمات و ارزش درک شده مشتری از طریق اعتماد ایجاد شده به ارائه‌دهندگان خدمات در منازل (تحویل شخصی) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی پیک های اسنپ). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), -.
فیروزه حاجی علی اکبری. "تأثیر مؤلفه‌های کیفیت خدمات و ارزش درک شده مشتری از طریق اعتماد ایجاد شده به ارائه‌دهندگان خدمات در منازل (تحویل شخصی) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی پیک های اسنپ)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 1, 1401, -.
حاجی علی اکبری, فیروزه. (1401). 'تأثیر مؤلفه‌های کیفیت خدمات و ارزش درک شده مشتری از طریق اعتماد ایجاد شده به ارائه‌دهندگان خدمات در منازل (تحویل شخصی) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی پیک های اسنپ)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), pp. -.
حاجی علی اکبری, فیروزه. تأثیر مؤلفه‌های کیفیت خدمات و ارزش درک شده مشتری از طریق اعتماد ایجاد شده به ارائه‌دهندگان خدمات در منازل (تحویل شخصی) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی پیک های اسنپ). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 1(1): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب