منادی, عارف, حسین زاده دلیر, کریم. (1401). رتبه‌بندی معیارهای مؤثر در برندسازی بازار سرپوشیده تبریز با استفاده از مدل تحلیل مسیر(نمونه موردی: بازار تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(58), 25-42.
عارف منادی; کریم حسین زاده دلیر. "رتبه‌بندی معیارهای مؤثر در برندسازی بازار سرپوشیده تبریز با استفاده از مدل تحلیل مسیر(نمونه موردی: بازار تبریز)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 58, 1401, 25-42.
منادی, عارف, حسین زاده دلیر, کریم. (1401). 'رتبه‌بندی معیارهای مؤثر در برندسازی بازار سرپوشیده تبریز با استفاده از مدل تحلیل مسیر(نمونه موردی: بازار تبریز)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(58), pp. 25-42.
منادی, عارف, حسین زاده دلیر, کریم. رتبه‌بندی معیارهای مؤثر در برندسازی بازار سرپوشیده تبریز با استفاده از مدل تحلیل مسیر(نمونه موردی: بازار تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 15(58): 25-42.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب