ولی پور, پیمان, سیاری, مریم. (1401). نقش جذابیت نام تجاری در پذیرش نام تجاری از طرف مشتری (مطالعه موردی در شعب فروش برند نساجی بروجرد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), 1-15.
پیمان ولی پور; مریم سیاری. "نقش جذابیت نام تجاری در پذیرش نام تجاری از طرف مشتری (مطالعه موردی در شعب فروش برند نساجی بروجرد)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 2, 1401, 1-15.
ولی پور, پیمان, سیاری, مریم. (1401). 'نقش جذابیت نام تجاری در پذیرش نام تجاری از طرف مشتری (مطالعه موردی در شعب فروش برند نساجی بروجرد)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), pp. 1-15.
ولی پور, پیمان, سیاری, مریم. نقش جذابیت نام تجاری در پذیرش نام تجاری از طرف مشتری (مطالعه موردی در شعب فروش برند نساجی بروجرد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 1(2): 1-15.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب