اندرواژ, لیلا, تاج امیر, آزاده, حسین پور, محمد. (1401). ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), 28-48.
لیلا اندرواژ; آزاده تاج امیر; محمد حسین پور. "ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 2, 1401, 28-48.
اندرواژ, لیلا, تاج امیر, آزاده, حسین پور, محمد. (1401). 'ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), pp. 28-48.
اندرواژ, لیلا, تاج امیر, آزاده, حسین پور, محمد. ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 1(2): 28-48.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب