منشی, مصطفی, آسایش, فرزاد. (1401). بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند با نقش میانجی چرخه عمر مشتری(مورد مطالعه:شعب بانک تجارت اسلامشهر). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), -.
مصطفی منشی; فرزاد آسایش. "بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند با نقش میانجی چرخه عمر مشتری(مورد مطالعه:شعب بانک تجارت اسلامشهر)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 1, 1401, -.
منشی, مصطفی, آسایش, فرزاد. (1401). 'بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند با نقش میانجی چرخه عمر مشتری(مورد مطالعه:شعب بانک تجارت اسلامشهر)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), pp. -.
منشی, مصطفی, آسایش, فرزاد. بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند با نقش میانجی چرخه عمر مشتری(مورد مطالعه:شعب بانک تجارت اسلامشهر). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 1(1): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب